close

一兩個月才上一次好像有些抱歉xDD

今天要獻出我的翻譯處女秀哦ouo

本人英文欠佳 不專業翻譯請多指教owo(只是翻譯好玩的嗎w

R5 - Smile 

Today I feel like naked throgh your street 

今天我在你住的小巷裡裸奔

To get your attention whoa

只為了吸引你的注意 whoa

I broke up with my girl so tell me where to meet

我和我的女友分手了 所以告訴我要在哪裡見面

Or did I mention whoa oh oh

或是我來決定 whoa oh oh 

I dream on, dream about you

我正在做夢 幻想著你

What can I do to make you feel all right?

我能為你做些什麼事嗎?

 

Baby I don't wanna see you cry , no

寶貝 我不希望看到你哭 不

 

I want to see you smile
I want to see you smile

我想要看你笑 :)

Today I feel like blowing all my cash on you

今天你花光我身上所有的現金

I’d buy you anything until I’m broke (broke broke)

我為你買了任何東西 直到我破產 (破~~產)

Today I want to turn your skies from gray to blue

 

今天 我想讓你內心的天空從灰轉到藍

And if it rains on you I’ll be your coat whoa oh oh

如果下雨 我會成為為你擋雨的外套 whoa oh oh

I dream on, dream about you

我正在做夢 幻想著你

What can I do to make you feel all right?

我能為你做些什麼事嗎?

 Baby I don't wanna see you cry , no

寶貝 我不希望看到你哭 不

I want to see you smile 

I want to see you smile 

我想要看你笑 :)

Let me take your picture, baby

讓我拿走你的相片吧 寶貝

I’ll save it for a rainy day

將它保存 以備不時之需

I don’t need much

我想要的並不多

I guess I’m just old fashioned in that way

我猜我只是想要像老派的做法一樣

so on the count of three, lets see you

等數到三,讓我看到你......

Uh 1, uh 2, uh 1, 2, 3!

1 2 1 2 3 !

Smile

笑~~~~

I wanna make you smile oh oh

我想要讓你笑 :)

 

I wanna see you smile
I wanna see you smile

 

我想要看你笑 :)

It’s the things you do
I wanna make you smile

這就是你要做的事

我要讓你笑 :)

#不專業翻譯#也是第一次翻譯#

#用詞不正確歡迎告訴我哈哈#

#感覺用笑好像有點怪怪的..#ㄜ......

---------------------------------------------------

 

如果你想要Follow My Facebook  https://www.facebook.com/yun.yun.1042

 

 

 

My Instagram ruby_chung_yun

 

 

 

看完這篇文章可以留言告知我你可愛的想法哦(可愛?!

 

 

 

bye :3

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    芷芸Ruby 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()